SHOPLOG: TRUIEN!

17:38

Vorige week ging ik de stad in om voor truien te gaan zien. Met dit koudere weer is het aangenamer een lekker warme trui aan te hebben dan verschillende laagjes over elkaar. Na een zoektocht van ongeveer anderhalf uur, ben ik teruggekomen met 3 truien, goed gescoord dus! In deze blogpost laat ik jullie zien wat ik gekocht heb.



Zara - €19,99 

Het eerste truitje kocht ik bij Zara. Meestal is dat de winkel die ik als laatste binnenga. Niet omdat ze geen leuke dingen hebben (integendeel!), maar omdat de prijzen er vaak heel hoog zijn. Toch waagde ik een gokje en al snel vond ik dit superzachte truitje, en de leukste verrassing was dat het maar €19,99 kostte! Het truitje voelt bovendien aan alsof er kasjmier in verwerkt zit, maar dit is niet zo. Het truitje valt vrij los, maar dat vind ik er wel leuk aan, zo zit het lekker comfortabel. De kraag is bovendien wel een beetje speciaal: het is precies een micro-rolkraagje. Het staat namelijk een beetje omhoog en komt hoger dan bij een normale trui, maar het is nog geen rolkraag. Het stofje is minder dik dan dat van de andere twee truien, maar het voelt nog steeds warm aan. Perfect voor een winters dagje met aangenamere temperaturen! 


Zara - €39,99 

Bij de Zara vond ik nog een tweede trui die meteen mijn aandacht trok. Een crèmekleurige, grofgebreide coltrui stond al lang op mijn verlanglijstje, maar leek onvindbaar voor een betaalbare prijs. De trui valt lichtjes oversized, maar dat is extra comfortabel op heel koude winterdagen, zo voelt het alsof je een warm dekentje rond je hebt gewikkeld. De rolkraag heeft daarentegen iets heel classy, vind ik. Let wel op: de trui geeft een beetje pluis af. Wanneer je zwart draagt, blijven er dus witte draadjes achter. Met een kledingroller is dit probleem natuurlijk makkelijk opgelost. 


H&M - €19,90

De laatste trui die ik kocht was deze zwarte gebreide trui van de H&M. De H&M is zo'n winkel die je niet kan verlaten zonder er iets gekocht te hebben, wat volgens mij een heel goede marketingstrategie is! Deze zwarte trui sprong meteen in het oog omdat hij zo eenvoudig leuk is (het klinkt weliswaar een beetje paradoxaal). De trui is niet zo grof gebreid als de coltrui van de Zara, maar je ziet het breisel wel duidelijk. En zoals we vorig jaar de fluffy truien zagen waar draadjes eruitkwamen, heeft deze trui eerder pluis van zichzelf (mooi pluis welwiswaar). Toch een leuk extraatje aan een eenvoudige zwarte trui. Het feit dat deze zo simpel is, vind ik wel leuk. Zo kan je hem eindeloos combineren! 








You Might Also Like

1 reacties

Popular Posts